αρχική  site map  επικοινωνία

Διεθνής τύπος


Γλυκιά καλοκαιρινή νύχτα - Η Βυρτεμβεργιανή Φιλαρμονική στο Μπαντ Χόμπουργκ
Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung, 15.02.2009 - Guido Holze ...Τώρα διηύθυνε μια συναυλία της Βυρτεμβεργιανής Φιλαρμονικής του Ρόιτλινγκεν στο Kurhaus. Απέδωσε το “Tres Piezzas” του Άστορ Πιατσόλα για πιάνο και έγχορδα, έργο επενδεδυμένο με νεωτεριστικές τζαζ αιχμές στο ύφος ποιοτικής ελαφράς μουσικής, με κλασική κομψότητα...

Μια ερμηνεία από απαλές χορδές
Frankfurter Neue Presse, 16.02.2009 - Michael Jacob ...Παρότι ο χώρος των διευθυντών ορχήστρας εξακολουθεί να ανδροκρατείται, η Ξανθοπούλου συγκαταλέγεται στις Κυρίες εκείνες που χαρίζουν λαμπρές ερμηνείες με δόσιμο. Ενδεδυμένη με ασημί φράκο, καθοδήγησε τους μουσικούς σε συναρπαστικές εκτελέσεις γεμάτες πάθος...

Ανάδειξη της πλαστικότητας - Η αρχιμουσικός Λίζα Ξανθοπούλου
Frankfurter Allgemeine Zeitung, 14.05.2005 ...Ο υπερβολικά συμπαγής ήχος σε ορισμένα σημεία, που οφείλονταν στη δυναμική υπεροπλία των χάλκινων οργάνων, αντιμετωπίστηκε από την Ξανθοπούλου με ευέλικτη αγωγή και πλαστικό δυναμικό περίγραμμα των μουσικών ενοτήτων, αποδίδοντας μια εντυπωσιακή ερμηνεία.

Θύελλα χειροκροτημάτων και «μπράβο»
Taunus-Zeitung, 14.05.2005 - Κριτική του Michael Jacob ...Λαμπρά κινήθηκε η Λίζα Ξανθοπούλου στη Συμφωνία σε ρε ελάσσονα του Σεζάρ Φρανκ. Διαμόρφωσε το πρώτο μέρος με ένταση, αναζήτησε με μεγάλη προσοχή τη δυναμική της εξόδου και οδήγησε την ορχήστρα σε μια ισορροπημένη και ολοκληρωμένη ερμηνεία. Στο δεύτερο μέρος ανέδειξε το λικνιστικό θέμα και στο τελευταίο μέρος, με την επαναλαμβανόμενη εμφάνιση των μοτίβων των προηγουμένων δύο μερών, τα άφηνε να αναδειχθούν σαν λεπτές αναλαμπές μέσα στον διαπεραστικό ήχο που τα περιέβαλε.

Η κιθάρα έδωσε τον ρυθμό στην Vila Hügel
WAZ Essen, 27.01.2004 - ...έκανε αισθητή στο κοινό την ενεργητικότητα και την ακρίβειά της.....και δέχθηκε ενθουσιώδη χειροκροτήματα.

Η «αυριανή μαέστρος» έπεισε
NRZ Essen, 24. 01. 2004 - Κριτική του Klaus Anbrecht ...η Λίζα Ξανθοπούλου διαμόρφωσε με σχεδόν συμφωνικό ήχο την Fantasia para un Gentilhombre (Φαντασία για έναν ευγενή) του Χοακίν Ροδρίγο με πλούσιες, λαμπρές ατμοσφαιρικές νοτιοευρωπαϊκές εικόνες με ψηλούς τόνους των πνευστών....

Δυναμική όλο κινητικότητα
Frankfurter Allgemeine Zeitung, 19.11.2003 - Joachim Wormsbaecher ...με δύναμη και κινητικότητα, με απλωμένες λυρικές γραμμές και λεπτοδουλεμένη αγωγή, η Λίζα Ξανθοπούλου και οι μουσικοί της Βυρτεμβέργειας Φιλαρμονικής ερμήνευσαν το έργο...

Μια συναυλία που θα μείνει στα χρονικά. Υπέροχη επανεμφάνιση μιας χαρισματικής αρχιμουσικού.
Frankfurter Neue Presse/Taunuszeitung, 17.11.2003 - Michael Jacob ...Με το βλέμμα καρφωμένο στην αρχιμουσικό, διαμόρφωσαν με εξαιρετική ακρίβεια και πειθαρχία τις πολλαπλές ρυθμικές εναλλαγές και αποχρώσεις της δυναμικής. Η Λίζα Ξανθοπούλου δεν άφησε καμία απόχρωση στην τύχη και οδήγησε την ορχήστρα σε παραδειγματική ερμηνεία...

Η Λίζα Ξανθοπούλου live και σε νέο δίσκο CD
Taunus Zeitung, 6.10. 2003 - Κριτική του Michael Jacob ...Η Λίζα Ξανθοπούλου ανέδειξε με λεπτομέρεια τις λυρικές στιγμές όσο και τις παλλόμενες από ενέργεια φάσεις του χαρακτηριστικού αυτού έργου...

Υποβλητική ικανότητα
Frankfurter Allgemeine, 21.03.2003 ...Μεγάλη υποβλητική ικανότητα διαθέτει η διεύθυνση ορχήστρας της Λίζας Ξανθοπούλου...

Λαμπρή εμφάνιση της νικήτριας του διαγωνισμού
Frankfurter Neue Presse/Taunuszeitung 17.03.2003 - Κριτική του Michael Jacob ... Λίζα Ξανθοπούλου στο Μπαντ Χόμπουργκ απέδωσε ύψιστη ποιότητα και απέδειξε και στην τελευταία συναυλία ότι άξιζε με το παραπάνω το βραβείο του διαγωνισμού αρχιμουσικών.

Αίσθηση του ιδιαίτερου
Frankfurter Allgemeine, 19.02.2003 - Κριτική του Benedikt Stegemann ...Η Λίζα Ξανθοπούλου, περυσινή νικήτρια του διαγωνισμού αρχιμουσικών του Μπαντ Χόμπουργκ, ενίσχυσε περαιτέρω την καλή της φήμη και μαζί με τους μουσικούς θα πρέπει να ένιωσε ιδιαίτερη ικανοποίηση από το χειροκρότημα διαρκείας που ξέσπασε στο τέλος της συναυλίας, παρά το απαιτητικό πρόγραμμα της βραδιάς.

Τρεις γυναίκες μετέτρεψαν μία συναυλία σε βίωμα
Hochtaunus Verlag, 13.02.2003 ...Η Λίζα Ξανθοπούλου απέδωσε τα δύο έργα με εξαιρετικές ερμηνείες και το κοινό ανταπέδωσε με συνεχές χειροκρότημα...

Μικρές κινήσεις με μεγάλη επίδραση
Frankfurter Neue Presse/ περιφερειακή Taunuszeitung, 10.02.2003 - Κριτική του Michael Jacob ...Η Λίζα Ξανθοπούλου παρέμεινε πιστή στη σχολή που επέδειξε στην προηγούμενη συναυλία της, να διευθύνει κλασικά έργα με ελάχιστες κινήσεις...

Μια γυναίκα κυρίαρχος του εύθυμου κόσμου - Η ελληνίδα Λίζα Ξανθοπούλου διηύθυνε την πρωτοχρονιάτικη συναυλία
Freie Presse, Zwickauer Zeitung, 06.01.2003 - Κριτική του Klaus Tippmann ...Η ελληνίδα έχει γοητεία και ενέργεια...

Η αρχιμουσικός Λίζα Ξανθοπούλου σε επιτυχημένο ντεμπούτο
Bad Homburger Woche, 28.11.2002 ...Μια πλήρης βραδιά μουσικής δωματίου με μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα αρχιμουσικό, τόσο, που μας αναγκάζει να περιμένουμε με ανυπομονησία την επόμενη συναυλία της στις 7 Φεβρουαρίου με έργα των Χάιντν, Ντίτερσντορφ, Σρέκερ, Ντεμπυσί και Βολφ.

Προκάλεσε αίσθηση
Frankfurther Neue Presse / Taunuszeitung, 26.11.2002 - Κριτική του Michael Jacob ...Η Λίζα Ξανθοπούλου ανέδειξε όμως ορισμένα μουσικά χαρακτηριστικά, όπως τα τρίηχα στο 3ο Βρανδεμβούργειο Κοντσέρτο, που διατρέχεται από τον ιερό αριθμό τρία. Με διαφάνεια και πλούσια σε αποχρώσεις δυναμική διαμόρφωσε το συναρπαστικό έργο του κάντορα του Αγίου Θωμά με δύναμη και ρητορική πειθώ...

Την μπαγκέτα για την μουσική του Μπαχ - Εμφάνιση της βραβευμένης Λίζας Ξανθοπούλου
Frankfurter Allgemeine Zeitung, 24.11.2002 - Κριτική του Guido Holze ...Η Λίζα Ξανθοπούλου διευθύνει με πολύ λιτές κινήσεις, μερικές φορές μάλιστα μόνο με τα ακροδάχτυλα με παράδοξο τρόπο αλλά όλο ταμπεραμέντο και με πλήρη αυθορμητισμό και παλμό...

Μαθαίνοντας τεχνάσματα από έμπειρους αρχιμουσικούς
Frankfurter Allgemeine Zeitung, 22.11.02 - ELLEN KOHLHAAS ...Προσωπικά δεν αισθάνομαι εξωτική, αλλά η ορχήστρα παρακολουθεί τη γυναίκα αρχιμουσικό με οξύτερη κρίση απ' όσο τον άνδρα...

Η Φιλαρμονική του Μπάντεν-Μπάντεν σε θαυμαστή αρμονία με την προσκεκλημένη αρχιμουσικό Λίζα Ξανθοπούλου και τον σολίστα Τόμο Κέλερ. Ακόμα και στην κόλαση, κυριαρχία με ελαφρύ χέρι
Badisches Tagblatt, 18.11.2002 - Κριτική της Karen Streich ...Στις πλέον συνταρακτικές στιγμές στεκόταν σαν βράχος στο κύμα μπροστά στην ορχήστρα, κατευθύνοντας τις εκρήξεις με μικρές, ακριβείς κινήσεις και ένα εύγλωττο αριστερό χέρι...

1 - 20 / 36




active³ 4.7 · © 2000 - 2011 IPS Ltd · Όροι χρήσης