αρχική  site map  επικοινωνία

Βιογραφικό


Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου και σπούδασε πιάνο, ανώτερα θεωρητικά και διεύθυνση χορωδίας στο Κρατικό Ωδείο και το Μουσικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης. Το 1992 ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Τo 1993 έγινε δεκτή στο Πανεπιστήμιο Καλών Τεχνών του Βερολίνου, όπου σπούδασε διεύθυνση ορχήστρας κοντά στους μαέστρους H. M. Rabenstein, H. D. Baum, I.  Jackson, M. Husmann.
Κατά την διάρκεια των σπουδών της επιλέχθηκε από το Γερμανικό Μουσικό Συμβούλιο να συμμετέχει στο πρόγραμμα προώθησης νέων μαέστρων (Dirigentenforum), όπου μελέτησε κοντά σε διάσημους μαέστρους όπως οι: K. Masur, K. Sanderling, M. Soustrot, D. Kitajenko, Cl. P. Flor, P. Gülke, B. Kontarsky, J. Kalitzke κ.ά.

Το 2002 ως επιβράβευση της πορείας της στο παραπάνω πρόγραμμα εντάχθηκε στην λίστα  του προωθητικού προγράμματος Maestros von Morgen (Μαέστροι του Αύριο).

Έχει διευθύνει σημαντικές γερμανικές ορχήστρες μεταξύ των οποίων τις: Συμφωνική Ορχήστρα του Βερολίνου, Berliner Sinfoniker, Συμφωνική Ορχήστρα της Ραδιοφωνίας της Στουτγάρδης, Συμφωνική Ορχήστρα του Μονάχου, Ορχήστρα της Beethovenhalle, Πρωσική Ορχήστρα Δωματίου, Κρατική Ορχήστρα της Φρανκφούρτης (Oder), Landeskapelle Eisenach, Φιλαρμονική Ορχήστρα του Cottbus, Φιλαρμονική του Νέου Βραδεμβούργου, Συμφωνική Ορχήστρα της Νυρεμβέργης, Φιλαρμονική του Baden-Baden, Φιλαρμονική Ορχήστρα του Θεάτρου Plauen-Zwickau, Συμφωνιέτα της Κολωνίας, Ορχήστρα Δωματίου του Heilbronn, Ορχήστρα Δωματίου Folkwang του Essen, Φιλαρμονική Ορχήστρα Reutlingen της Βυρτεμβέργης, Κρατική Ορχήστρα Rheinische Philharmonie Koblenz κ.ά.

Έχει διευθύνει επίσης την Σικελική Συμφωνική Ορχήστρα σε έξι κοντσέρτα στην Σικελία, την Philarmonia Hungarica και την Ορχήστρα Δωματίου Γυναικών της Αυστρίας.

Ως βοηθός του μαέστρου Mario Venzago διηύθυνε την Ορχήστρα Νέων της Γερμανίας. Πραγματοποίησε επίσης περιοδεία με την Συμφωνική Ορχήστρα Νέων του Saarland.

Τον Οκτώβριο του 1998 προσκλήθηκε να ηχογραφήσει έργα Sibelius με την Συμφωνική Ορχήστρα της Ε.Ρ.Τ. και τον Ιανουάριο του 1999 διηύθυνε στην Αθήνα την Ορχήστρα Σύγχρονης Μουσικής της Ε.Ρ.Τ..
Έχει συμπράξει επανειλημμένως με την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, την Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων, την Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης κ.ά.

Τον Μάιο του 2002 διηύθυνε την Carmen του Bizet στο Θέατρο Mainfranken του Würzburg και τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους συνεργάσθηκε με το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης στην παραγωγή της όπερας Rigoletto του Verdi. Τον Μάρτιο του 2004 προσκλήθηκε από την Εθνική Λυρική Σκηνή να διευθύνει τις παραστάσεις της οπερέτας Παριζιάνικη Ζωή του J. Offenbach και τον Μάιο του ίδιου έτους διηύθυνε την όπερα Tosca στο Θέατρο του Osnabrück.

Στις αρχές του 2005 διηύθυνε έναν τρίμηνο κύκλο παιδικών παραστάσεων με την Nordwestdeutsche Philharmonie.
Την ίδια χρονιά διηύθυνε στην Εθνική Λυρική Σκηνή τις παραστάσεις της Νυχτερίδας του J. Strauss και την όπερα Έτσι κάνουν όλες στο Θέατρο της Ulm. Τον Φεβρουάριο του 2007 ανέλαβε την μουσική διεύθυνση των παραστάσεων της οπερέτας Η Νυχτερίδα του J. Strauss στην Όπερα Θεσσαλονίκης.

Έχει διακριθεί σε διεθνείς διαγωνισμούς διεύθυνσης ορχήστρας, αποσπώντας μεταξύ άλλων το πρώτο βραβείο στον Διαγωνισμό Διεύθυνσης στο Bad Homburg το 2002 και το δεύτερο βραβείο στον 5ο Διαγωνισμό Διεύθυνσης Ορχήστρας Α. Pedrotti στο Trento της Ιταλίας το 1997. Ήταν επίσης μία εκ των τριών φιναλίστ στον 5ο Διεθνή Διαγωνισμό Διεύθυνσης του Cadaques το 2000 στην Ισπανία.

Έχει ασχοληθεί ιδιαιτέρως με την διάδοση της ελληνικής συμφωνικής μουσικής στο εξωτερικό, κυρίως στην Γερμανία, διευθύνοντας έργα Ελλήνων συνθετών σε γνωστές αίθουσες συναυλιών όπως το Konzerthaus του Βερολίνου κ.ά.

Τον Σεπτέμβριο του 2005 ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση της Όπερας Θεσσαλονίκης, θέση η οποία θεσμοθετήθηκε για πρώτη φόρα στην ιστορία του οργανισμού.  Κατά την διάρκεια της θητείας της μαζί με την καλλιτεχνική και διοικητική ανάπτυξη και εξέλιξη της Όπερας Θεσσαλονίκης την οποία επέτυχε, προγραμμάτισε και υλοποίησε ένα πρωτοποριακό παιδαγωγικό πρόγραμμα με την επωνυμία «παις Όπερα», το οποίο έκανε οικείο το είδος της όπερας σε χιλιάδες παιδιά και νέους. Συνέλαβε την ιδέα του φεστιβάλ «παις Όπερα», το οποίο κατά δύο συνεχή έτη αποτέλεσε την καταληκτική εκδήλωση του παιδαγωγικού προγράμματος. Η ιδέα του φεστιβάλ βασίστηκε στην ολοήμερη παρουσίαση - από παιδιά και για παιδιά -  πολυάριθμων μουσικοθεατρικών εκδηλώσεων, διαδραστικών παιχνιδιών,  διαγωνισμών και δρώμενων με θεματική την όπερα. Καινοτόμος ιδέα της επίσης υπήρξε η παραγωγή ψηφιακού υλικού που περιείχε οδηγό όπερας και ηλεκτρονικό παιχνίδι για παιδιά. Επιπλέον διοργάνωσε τον πρώτο διαγωνισμό σύνθεσης όπερας στην Ελλάδα, στον οποίο έλαβαν μέρος 50 νέοι έλληνες συνθέτες, από τους οποίους, έξι φιναλίστ παρακολούθησαν τις συνθέσεις τους σε πλήρη σκηνική και πρώτη παγκόσμια εκτέλεση.

Τον Οκτώβριο του 2007 μετεκλήθη να διευθύνει τις παραστάσεις της όπερας Η Αριάδνη στην Νάξο του R. Strauss στο Seongnam Arts Center της Σεούλ στην Νότια Κορέα.

Τον Δεκέμβριο του ίδιο έτους διηύθυνε την Βραδεμβουργιανή Κρατική Ορχήστρα της Φρανκφούρτης (Οder).

Τον Μάρτιο του 2008 διηύθυνε την Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης σε μία συναυλία αφιερωμένη στην Ημέρα της Γυναίκας. Στην συγκεκριμένη εκδήλωση, βραβεύθηκε από τον Δήμο Θεσσαλονίκης για την συμβολή της στον πολιτισμό της πόλεως. Τον Ιούνιο του ίδιου έτους κλήθηκε να διευθύνει στο Κάιρο μία συναυλία με την Ορχήστρα της Όπερας του Καΐρου, στην οποία συνέπραξε μεταξύ άλλων ως σολίστ ο διεθνούς φήμης πιανίστας Κυπριανός Κατσαρής.

Τον Μάρτιο του 2011 εμφανίστηκε για πρώτη φορά και στην Τουρκία, συμπράττοντας με την Κρατική Συμφωνική Ορχήστρα της Σμύρνης και ερμηνεύοντας έργα Τούρκων και Ελλήνων συνθετών.

Κατά το έτος 2014 συμπεριέλαβε στο ρεπερτόριο της δύο σπάνια ανεβασμένες όπερες αναλαμβάνοντας την μουσική διεύθυνση της παραγωγής της όπερας Albert Herring του B. Britten μετακαλούμενη ως αρχιμουσικός από το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και της όπερας Le Villi του G. Puccini σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης. Την ίδια καλλιτεχνική περίοδο ξεκίνησε επίσης η στενή συνεργασία ως αρχιμουσικός με το σύνολο μουσικής δωματίου Orpheus Soloists και τη Συμφωνική Ορχήστρα Κύπρου.

Στο πλαίσιο της στενής συνεργασίας της με το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης της ανατέθηκε η μουσική διεύθυνση της παραγωγής Carmen του Bizet και η καθοδήγηση δοκιμών καθώς και σεμιναρίων για την Ορχήστρα Νέων του Μ.Μ.Θ. (MOYSA). 

Από τις πρώτες της ήδη εμφανίσεις ο ελληνικός και διεθνής τύπος έγραψαν διθυραμβικές κριτικές.


Σύντομο βιογραφικό





active³ 4.7 · © 2000 - 2011 IPS Ltd · Όροι χρήσης