αρχική  site map  επικοινωνία

Ελληνικός τύπος


 


''Μοιραία ερωτικά παιχνίδια'': Αξιόλογη Carmen από Μέγαρο και Δημήτρια
http://www.thinkfree.gr, 27.10.2014, Κριτική του Αντώνη Κωνσταντινίδη ...Η χαρακτηριστική κοσμοσυρροή που σημειώθηκε στις μόλις τρεις παραστάσεις, μας οδηγεί σε μία ενθύμηση. Η αναφορά μας στο θετικό και γόνιμο καλλιτεχνικό και παιδαγωγικό έργο που επιτέλεσε η κ. Ξανθοπούλου από το διοικητικό πόντιουμ της «Όπερας Θεσσαλονίκης» λίγα χρόνια πριν. Το όνειρο αυτό της δημιουργίας μιας «Λυρικής Σκηνής» στη πόλη, με τις πολλές συνεπακόλουθες ευεργετικές συνέπειες γενικότερα για τον μουσικό πολιτισμό, έσβησε με την αποχώρηση και την αντικατάστασή της μαέστρου. Ο εξ Αθηνών διάδοχός της κλείνοντας τον οργανισμό, άφησε εκτός από πολλά αναπάντητα ερωτήματα και εξίσου πολλά χρέη στο ΚΘΒΕ...

Όχι, όλα δεν γίνονται με χρήματα
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, 05.10.2014, Συνέντευξη Κυριακής Τσολάκη....Επομένως ποιος ο λόγος για ημίμετρα, εάν δεν έχουν σκοπό και στόχο; Θέλουμε Όπερα Θεσσαλονίκης; Όλοι; Αν ναι, ας αρχίσουμε από την αρχή κοιτώντας προς… Η κρίση δεν είναι απαγορευτική! Όχι, λεφτά δεν υπάρχουν, αλλά μπορούν να βρεθούν, εάν το θέλουμε, και επίσης -ξανά- όχι, όλα δεν γίνονται με χρήματα....

Μια συναυλία και ένα ρεσιτάλ με γυναικείο άρωμα - Η μουσική είναι γένους θηλυκού!
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 27 Μαρτίου 2013 - Γράφει ο ΓΙΩΡΓΟΣ Β. ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΤΗΣ.... Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας (8 Μαρτίου) με μια ταιριαστή συναυλία, η οποία πραγματοποιήθηκε τη βραδιά της προηγουμένης (7 Μαρτίου, Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης του Μεγάρου Μουσικής). Η παρουσία της γυναίκας στη μουσική δεν μπορεί προφανώς να συγκριθεί με εκείνη του άντρα, είναι όμως σαφώς περισσότερο αισθητή απ' ό,τι στις άλλες τέχνες.

Λόγος ελληνικός, μέλος ορχηστρικόν. Η Λίζα Ξανθοπούλου και η Κρατική Ορχήστρα σε μια ξεχωριστή συναυλία.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 03.2006 - Κριτική του Αντώνη Ι. Κωνσταντινίδη ...Παρακολουθήσαμε με προσοχή τη θεσσαλονικιά μαέστρο στο πόντιουμ και δεν μπορούμε παρά να μεταφέρουμε με ενθουσιασμό και χωρίς καμία φειδώ τις θετικότερες των εντυπώσεών μας. Ιδιαίτερα ακριβής στη καθοδήγηση, λεπτομερής στην ανάγνωση της και με μία παροιμιώδη όσο και υποδειγματική πλαστικότητα στην κίνησή της, η κ. Ξανθοπούλου υπήρξε απόλυτη στις ερμηνευτικές επιδιώξεις της και θεωρούμε ότι τα κατάφερε θαυμάσια....

"Ερμηνείες με ευαισθησία και στύλ" - Η Λίζα Ξανθοπούλου στο πόντιουμ της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 07.03.2005 - Κριτική του Αντώνη Ι. Κωνσταντινίδη ...Στο πόντιουμ και στην καθοδήγηση της ορχήστρας βρέθηκε η Λίζα Ξανθοπούλου, μία.. δική μας μαέστρος, που ζει και εργάζεται στο εξωτερικό, χαρίζοντας στους φιλόμουσους συμπατριώτες της μία ιδιαίτερη βραδιά. Η καθοδήγησή της Λίζας Ξανθοπούλου, σε κάθε περίπτωση αφήνει μία κυρίαρχη εντύπωση. Αποτελεί μία γόνιμη σύζευξη της ιδιαίτερης παιδείας αλλά και της εμπειρίας που κατέχει από τον γερμανικό μουσικό χώρο, με το ιδιαίτερο ταμπεραμέντο, το φως και τη θέρμη της μεσογειακής ιδιοσυγκρασίας αλλά και της γυναικείας φύσης...

Ερμηνείες με θετική άποψη. - Η Λίζα Ξανθοπούλου διευθύνει την ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 13.10.2003 - Κριτική του Αντώνη Ι. Κωνσταντινίδη ...Η μαέστρος Λίζα Ξανθοπούλου, μπορεί με ασφάλεια να υποστηριχτεί ότι κομίζει την μεγάλη τεχνική παράδοση του γερμανικού χώρου. Όχι όμως ως μία αντιγραφή προτύπων. Με τη σαφή και πλήρη καθοδήγηση της, επέβαλλε στην ορχήστρα συγκροτημένη άποψη επί των έργων, η οποία πολύ δύσκολα μπορεί να αμφισβητηθεί. Πλαστική και αρχοντική στην κίνηση της, χωρίς περίσσιες και θεαματικές θεατρικότητες αλλά με δύναμη, ποιότητα και ευαισθησία, θύμισε αυτό που ίσως κάποτε μπορεί με ευκολία να ξεχνιέται...

Μουσικές προτάσεις με άποψη και στυλ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 09.06. 2003 - Κριτική του Αντώνη Ι. Κωνσταντινίδη ...Η μαέστρος Λίζα Ξανθοπούλου, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα καλλιτέχνιδας που με στέρεες και γερές βάσεις σπουδών, αναζητεί πεισματικά και πετυχημένα την επαγγελματική της ανάδειξη και καταξίωση σε έναν κατεξοχήν ανδροκρατούμενο χώρο, όπως είναι η διεύθυνση ορχήστρας. Ταυτόχρονα, είναι μία από τους πολλούς νέους Έλληνες καλλιτέχνες που ακολουθούν το μοναχικό αλλά αξιοπρεπή δρόμο της ευρωπαϊκής σταδιοδρομίας, μακριά από τις συνήθεις τοπικές, θεμιτές ή αθέμιτες, πάντοτε όμως αρκούντως ψυχοφθόρες και εξευτελιστικές, διαπλοκές της πατρίδας μας...





active³ 4.7 · © 2000 - 2011 IPS Ltd · Όροι χρήσης